Безоплатна доставкаБезкоштовна доставка на суму від 6900 грн.

Безкоштовно по Україні:
Зворотний дзвінок

Офіційний сайт

виробника

Пн-Пт: з 9:00 до 18:00

Сб-Нд: Вихідний

Бесплатно по Украине:

0-800-300-301

киевстар:

+38 (067) 223-11-22

обратный звонок

Меблі для офісу: ознака успішності компанії

«Зустрічають по одягу…» — це прислів'я знають всі. Трохи переробивши, його можна застосувати і до обстановки ділового приміщення. Зізнайтеся, що і досвідчена ділова людина, і початківець менеджер, оцінивши дизайн, простір, меблі для офісу в тій чи іншій компанії, може скласти ємний портрет керівництва і прикинути рівень успішності підприємства.

 

У робочій обстановці немає незначних нюансів. Однаково важливі і оформлення стійки секретаря, і кабінету начальника, і робочих місць рядового персоналу. Окреме значення має зручний переговорний кабінет, куди запрошують усіх відвідувачів, незалежно від рангу — від потенційних бізнес-партнерів до претендентів на робочі місця. Як створити оптимальну обстановку, якими речами наповнити офісне приміщення, щоб досягти двох цілей одночасно: з комфортом розмістити всіх співробітників фірми, а також справити сприятливе враження на гостей? Розберемося покроково.

 

Офіс починаеться з…

 

Звичайно ж, перше, що бачить кожен візитер, — робоче місце секретаря керівника або адміністратора. Традиційно місце цього співробітника повинно бути захищене своєрідною стійкою, яка, не заважає спілкуванню з гостем і створює певний бар'єр. Але якщо сфера діяльності підприємства пов'язана з комунікаціями, наданням послуг, краще оформити робоче місце секретаря групою звичайних офісних меблів, щоб не «підніматися» над клієнтами, в яких зацікавлена компанія. Варто вибрати меблі і для співробітника, і для відвідувачів. Звичайно, в єдиному стилі. Для рецепшиониста (менеджера, адміністратора) — зручне крісло з ортопедичною спинкою, а також кілька комфортних крісел для тих, хто прийшов. Обов'язково — стіл, предмети меблів для організації робочого процесу (стелажі, шафи, тумбочки). Не варто збирати інтер'єр приймальні «по крупицях» або формувати за принципом «що дісталося, те і зійде». Офісні меблі повинні бути, перш за все, якісними. Адже це турбота не тільки про імідж підприємства, а й про здоров'я персоналу. З естетичної точки зору обстановка місць секретаря і менеджерів повинна відповідати наступним вимогам:

  • не заставити ВЕСЬ наявний простір, залишаючи місце для маневрів співробітникам і відвідувачам;
  • навіть у «оупен-спейс» забезпечувати якусь індивідуальність кожного місця — це можна зробити за допомогою спеціальних стійок-перегородок, ширм, горщиків з декоративними рослинами, стелажів;
  • гармоніювати за стилем, за матеріалами, з яких виготовлені предмети ділового меблювання.

rabocheye-mesto 

Зручний кабінет керівника

 

Обстановка робочої кімнати начальника — це особлива філософія. Вона відображає не тільки досягнення його бізнесу, але і інтереси, смак, стиль. Головний предмет в кабінеті шефа — безперечно, крісло. Воно повинно домінувати, бути красномовно якісним, трохи помпезним, але в той же час не може «принижувати» співрозмовника. Меблева компанія AMF пропонує оптимальні рішення для кабінетів керівників різних рівнів.

 

Вибираючи стиль і компоновку меблювання, можна відштовхуватися від сфери діяльності компанії. Пафосний робочий стіл і величезне шкіряне крісло буде виглядати трохи безглуздо в приміщенні, яке належить автору успішного стартапу в IT-сфері. Це варіант, скоріше, для директора державного підприємства, а молодому айтішнику підійде більш повітряна версія — біле крісло в стилі хай-тек, мінімалістичний стіл.

kabinet-rukovoditelia 

Кімната для переговорів — місце, де вирішуеться усе

 

Якісний прогрес будь-якої фірми неможливий без успішних переговорів. Незважаючи на те, що більшість продвинутих підприємств переходять на скайп-конференції та відео-чати, солідній фірмі необхідна конференц-зала.

 

Як її обставити? Головне тут — стіл. Будь-який фахівець по гармонійній обстановці і психолог скажуть: стіл для переговорів неодмінно повинен бути БЕЗ гострих кутів. Це нібито впливає на успішність бесіди, її доброзичливий тон, раціональне вирішення конфліктів і суперечок. Звичайно, в цьому є раціональне зерно. Великий стіл і набір зручних стільців — необхідність для проведення планерок, летючок, бізнес-переговорів.

 zal-ojidaniya

Деталі важливі

 

Живий, працюючий колектив потребує не тільки робочі місця, раціонально обладнані і стильно обставлені. Потрібні затишні куточки, які провокують творчі суперечки, дають простір для спонтанних брейнстормінгів і нарад. Непогано б обладнати м'які куточки, які стануть в нагоді і для працівників підприємства, і для відвідувачів, яким потрібно почекати зустрічі. Журнальний столик з декількома м'якими пуфами, гамак (чому б і ні?) — тут все індивідуально і без обмежень. Справитися з дизайном офісу можна і самостійно, без залучення модних дизайнерів. Головне — вибрати «правильного» постачальника офісних меблів.

Матеріал підготовлений адміністрацією сайту: меблі AMF

Подзвонити