Крісла для персоналу в Одесі
Великий вибір моделей в Одесі
Вибираючи крісло для персоналу, всі покупці керуються різними завданнями. Багато що залежить від специфіки роботи і від того, скільки часу співробітники проводять в офісі. Іноді покупці значно економлять, а в інших ситуаціях економія стоїть на одному з останніх місць, тому що на перший план виходять функціональність і комфорт.
Умови для економії: коли підходять недорогі моделі
Найбільш доступні конструкції виконуються на пластиковій основі і мають найпростішу тканинну оббивку. Спинки у таких моделей крісел не ортопедичні, так що вони справляються лише з мінімальною кількістю завдань.
Ці вироби підійдуть для офісу в тому випадку, якщо ваші працівники проводять в його стінах мало часу - близько трьох (і менш) годин в день. Зазвичай це актуально для компаній, де співробітники постійно виїжджають за викликами клієнтів або займаються активними продажами, регулярно вирушаючи на переговори. У такій ситуації люди постійно в русі, тому за короткий термін, який відводиться на роботу в офісі, вони не встигають втомитися. І тоді підходить будь-яке відносно зручне крісло.
Економія недоречна: для повного робочого дня - саме комфортабельне крісло
Якщо персонал постійно знаходиться в офісі, одночасно з цим працюючи за комп'ютерами і рідко встаючи з-за столу, то економія на покупці крісла недопустима. Дешеві конструкції в цьому випадку не підходять по декільком причинам:
- Працівники швидше втомлюються, тому через кілька годин роботи їх продуктивність сильно знижується.
- Регулярно постають питання, пов'язані зі здоров'ям персоналу. Восьмигодинний робочий день в незручному кріслі з непродуманою спинкою - це велике навантаження на хребет. Часто у людей, що працюють в незручному положенні, страждають спини - а це вже виливається в оплату лікарняних, що невигідно для будь-якого роботодавця.
- Самі дешеві крісла досить швидко виходять з ладу, тому що чим простіше конструкція, тим менше у неї запас міцності. Вам доведеться міняти дешеві меблі для персоналу щороку.
А ще недорогі крісла виглядають досить просто. Якщо в офіс постійно приходять клієнти і стоїть питання про імідж компанії, ми рекомендуємо вибрати щось дорожче, але зі стильним, актуальним дизайном.
Крісло для персоналу в Одесі від AMF
В каталозі компанії є як недорогі і прості рішення, так і крісла найвищої якості - для будь-якого випадку і під всі вимоги покупця. Якщо ваше місто Одеса, ми запропонуємо значний асортимент, адекватні ціни і масу інших бонусів. Купуючи в інтернет-магазині AMF, ви робите ставку на перевіреного виробника, який вже багато років знаходиться на ринку, а тому вирішує найскладніші завдання незалежно від потреб клієнта.
Навіть в недорогих моделях наших крісел для персоналу використані міцні, надійні матеріали, що вражають довговічністю і практичністю.
продажу
продажу
продажу
Оцініть, будь ласка, асортимент представлений на цій сторінці.
42 користувачів вже оцінили. оцінка: 3.64 з 5.
Ціни на Крісла для персоналу
Назва товару | Ціна |
---|---|
Крісло Ultra сидіння А-1/спинка Сітка червона, вставка Скаден чорний | 2799 грн |
Крісло Ultra сидіння А-1/спинка Сітка синя, вставка Скаден чорний | 2799 грн |
Крісло Ultra сидіння А-1/спинка Сітка чорна, вставка Скаден чорний | 2799 грн |
Крісло Ultra Хром сидіння А-1/спинка Сітка червона, вставка Скаден чорний | 3199 грн |
Крісло Ultra Хром сидіння А-1/спинка Сітка синя, вставка Скаден чорний | 3199 грн |
Крісло Ultra Хром сидіння А-1/спинка Сітка чорна, вставка Скаден чорний | 3199 грн |
Крісло Web Home хром, тканина чорна/сітка чорна | 1299 грн |
Крiсло Асистент | 6682 грн |
Крісло Асистент Ring Base | 6462 грн |
Крісло АЕРО HB сидіння Неаполь N-17 / спинка Сітка лайм | 4428 грн |