Крісла для персоналу в Одесі
Великий вибір моделей в Одесі
Вибираючи крісло для персоналу, всі покупці керуються різними завданнями. Багато що залежить від специфіки роботи і від того, скільки часу співробітники проводять в офісі. Іноді покупці значно економлять, а в інших ситуаціях економія стоїть на одному з останніх місць, тому що на перший план виходять функціональність і комфорт.
Умови для економії: коли підходять недорогі моделі
Найбільш доступні конструкції виконуються на пластиковій основі і мають найпростішу тканинну оббивку. Спинки у таких моделей крісел не ортопедичні, так що вони справляються лише з мінімальною кількістю завдань.
Ці вироби підійдуть для офісу в тому випадку, якщо ваші працівники проводять в його стінах мало часу - близько трьох (і менш) годин в день. Зазвичай це актуально для компаній, де співробітники постійно виїжджають за викликами клієнтів або займаються активними продажами, регулярно вирушаючи на переговори. У такій ситуації люди постійно в русі, тому за короткий термін, який відводиться на роботу в офісі, вони не встигають втомитися. І тоді підходить будь-яке відносно зручне крісло.
Економія недоречна: для повного робочого дня - саме комфортабельне крісло
Якщо персонал постійно знаходиться в офісі, одночасно з цим працюючи за комп'ютерами і рідко встаючи з-за столу, то економія на покупці крісла недопустима. Дешеві конструкції в цьому випадку не підходять по декільком причинам:
- Працівники швидше втомлюються, тому через кілька годин роботи їх продуктивність сильно знижується.
- Регулярно постають питання, пов'язані зі здоров'ям персоналу. Восьмигодинний робочий день в незручному кріслі з непродуманою спинкою - це велике навантаження на хребет. Часто у людей, що працюють в незручному положенні, страждають спини - а це вже виливається в оплату лікарняних, що невигідно для будь-якого роботодавця.
- Самі дешеві крісла досить швидко виходять з ладу, тому що чим простіше конструкція, тим менше у неї запас міцності. Вам доведеться міняти дешеві меблі для персоналу щороку.
А ще недорогі крісла виглядають досить просто. Якщо в офіс постійно приходять клієнти і стоїть питання про імідж компанії, ми рекомендуємо вибрати щось дорожче, але зі стильним, актуальним дизайном.
Крісло для персоналу в Одесі від AMF
В каталозі компанії є як недорогі і прості рішення, так і крісла найвищої якості - для будь-якого випадку і під всі вимоги покупця. Якщо ваше місто Одеса, ми запропонуємо значний асортимент, адекватні ціни і масу інших бонусів. Купуючи в інтернет-магазині AMF, ви робите ставку на перевіреного виробника, який вже багато років знаходиться на ринку, а тому вирішує найскладніші завдання незалежно від потреб клієнта.
Навіть в недорогих моделях наших крісел для персоналу використані міцні, надійні матеріали, що вражають довговічністю і практичністю.

продажу






продажу

продажу

замовлення

замовлення
замовлення
замовлення

замовлення
замовлення


замовлення

замовлення
замовлення
замовлення

замовлення
замовлення

замовлення

замовлення
замовлення

Оцініть, будь ласка, асортимент представлений на цій сторінці.
54 користувачів вже оцінили. оцінка: 3.93 з 5.
Ціни на Крісла для персоналу
Назва товару | Ціна |
---|---|
Крісло Betani-RC оксамит бежевий | 1699 грн |
Крісло Betani-RC оксамит сірий | 1699 грн |
Крісло Betani-RC оксамит чорний | 1699 грн |
Крісло Betani-RC шкірозамінник білий | 1699 грн |
Крісло Betani-RC шкірозамінник чорний | 1699 грн |
Крісло Ion сидіння А-1/спинка Сітка помаранчева | 2249 грн |
Крісло Ion сидіння А-1/спинка Сітка салатова | 2249 грн |
Крісло Ion сидіння А-1/спинка Сітка сіра | 2249 грн |
Крісло Ion сидіння А-1/спинка Сітка чорна | 2249 грн |
Крісло Rumba-Home Хром Шкірозамінник бежевий | 3290 грн |