Безоплатна доставкаБезкоштовна доставка на суму від 6000 грн.

Безкоштовно по Україні:
Зворотний дзвінок

Офіційний сайт

виробника

Пн-Пт: з 9:00 до 18:00

Сб: з 10:00 до 16:00

Нд: Вихідний

Бесплатно по Украине:

0-800-300-301

киевстар:

+38 (067) 223-11-22

обратный звонок

Як правильно приймати товар

Пам'ятка клієнту про те, як уникнути виникнення неприємних інцидентів, пов'язаних з отриманням товарів послугою Нової пошти або іншої кур'єрської служби.

Как правильно принимать товар

Уявіть, ви замовили крісло вашої мрії. Вже уявили собі, як чудово воно буде виглядати в вашому інтер'єрі. Незабаром, ви отримуєте смс-повідомлення Нової Пошти, або кур'єра про те, що ваше замовлення скоро буде у вас. Потім, по прибуттю в відділення, або зустрічаючи кур'єра, ви розкрили коробку і виявили зримий дефект. Що робити? Нижче ми опишемо коротку інструкцію щодо правильного прийому товару, щоб ви залишилися задоволені покупкою на 100%.

  1. По-перше, вам необхідно оглянути коробку і визначити, чи є на ній зовнішні пошкодження (подряпана, потерта, порвана, пом'ята, промокла, в коробці дірки і т.п.). Якщо такі є, попросіть кур'єра зафіксувати даний факт фотографіями.
  2. Відкрийте упаковку (коробку). Важливо, розкрити коробку (упаковку) необхідно саме по лінії скотча.
  3. Уважно огляньте товар (виріб) на наявність пошкоджень, зримих дефектів і наявність повної комплектації.
  4. Якщо вас влаштовує товар, і ви не маєте претензій для отримання – підписуйте документ (товарно-транспортну накладну).
  5. Якщо ви помітили пошкодження, або товар вас не влаштовує, необхідно скласти акт прийому-передачі з кур'єром Нової Пошти. Підписуючи акт, уважно прочитайте і переконайтеся в тому, що в акті зафіксовано факт пошкодження і упаковки та вантажу. І вже тільки після цього, ставте свій підпис.
  6. Після, зв'яжіться зі службою підтримки магазину, де вас проконсультують і обмовлять порядок майбутніх дій.

Так само, акцентуємо вашу увагу на те, що ваша відмова поширюється на весь товар цілком. Наприклад, якщо ви замовили комплект з крісла і журнального столу, а дефект виявився лише на кріслі, ви не можете прийняти товар частково. В іншому випадку, вам необхідно буде самостійно зв'язуватися з Новою Поштою і надавати документи з приводу відшкодування вартості збитку товару, який ви не прийняли.

Пам'ятайте, що при отриманні пошкодженого товару без претензій до служби доставки, ви приймаєте на себе всю відповідальність і втрачаєте, права пред'являти претензії (до перевізника і продавцеві / постачальнику) за поставку неякісного товару, оскільки в момент прийому товару ви не пред'явили претензію (в письмовому вигляді) і прийняли товар без зауважень.

Впевнені, що ця пам'ятка покупцеві допоможе захистити ваші права, і дозволить сповна і без зайвого стресу, насолодитися комфортними і якісними меблями компанії AMF.

Матеріал підготовлений адміністрацією сайту: меблі AMF

Подзвонити