Як правильно приймати товар
Пам'ятка клієнту про те, як уникнути виникнення неприємних інцидентів, пов'язаних з отриманням товарів послугою Нової пошти або іншої кур'єрської служби.
Уявіть, ви замовили крісло вашої мрії. Вже уявили собі, як чудово воно буде виглядати в вашому інтер'єрі. Незабаром, ви отримуєте смс-повідомлення Нової Пошти, або кур'єра про те, що ваше замовлення скоро буде у вас. Потім, по прибуттю в відділення, або зустрічаючи кур'єра, ви розкрили коробку і виявили зримий дефект. Що робити? Нижче ми опишемо коротку інструкцію щодо правильного прийому товару, щоб ви залишилися задоволені покупкою на 100%.
- По-перше, вам необхідно оглянути коробку і визначити, чи є на ній зовнішні пошкодження (подряпана, потерта, порвана, пом'ята, промокла, в коробці дірки і т.п.). Якщо такі є, попросіть кур'єра зафіксувати даний факт фотографіями.
- Відкрийте упаковку (коробку). Важливо, розкрити коробку (упаковку) необхідно саме по лінії скотча.
- Уважно огляньте товар (виріб) на наявність пошкоджень, зримих дефектів і наявність повної комплектації.
- Якщо вас влаштовує товар, і ви не маєте претензій для отримання – підписуйте документ (товарно-транспортну накладну).
- Якщо ви помітили пошкодження, або товар вас не влаштовує, необхідно скласти акт прийому-передачі з кур'єром Нової Пошти. Підписуючи акт, уважно прочитайте і переконайтеся в тому, що в акті зафіксовано факт пошкодження і упаковки та вантажу. І вже тільки після цього, ставте свій підпис.
- Після, зв'яжіться зі службою підтримки магазину, де вас проконсультують і обмовлять порядок майбутніх дій.
Так само, акцентуємо вашу увагу на те, що ваша відмова поширюється на весь товар цілком. Наприклад, якщо ви замовили комплект з крісла і журнального столу, а дефект виявився лише на кріслі, ви не можете прийняти товар частково. В іншому випадку, вам необхідно буде самостійно зв'язуватися з Новою Поштою і надавати документи з приводу відшкодування вартості збитку товару, який ви не прийняли.
Пам'ятайте, що при отриманні пошкодженого товару без претензій до служби доставки, ви приймаєте на себе всю відповідальність і втрачаєте, права пред'являти претензії (до перевізника і продавцеві / постачальнику) за поставку неякісного товару, оскільки в момент прийому товару ви не пред'явили претензію (в письмовому вигляді) і прийняли товар без зауважень.
Впевнені, що ця пам'ятка покупцеві допоможе захистити ваші права, і дозволить сповна і без зайвого стресу, насолодитися комфортними і якісними меблями компанії AMF.
Матеріал підготовлений адміністрацією сайту: меблі AMF